-  erpich

-  erpich

-  erpich

-  erpich

-  erpich

(?)
(?)

Pokořitel Dark Elfa

buď členem vítězné aliance v 1. 2. 3. nebo K lize

Útočník

do 18. dne pošli útok o síle 3000+ v 1. 2. 3. nebo K lize

Stratég

do 18. dne získej 25+ zemí v 1. 2. 3. nebo K lize

Mágův učeň

do 12. dne sešli kouzlo se silou 200+ v 1. 2. 3. nebo K lize

Magická sedmička

vyhraj ligu do 18. dne, celý věk nesmíš mít více než 7 zemí v 1. 2. 3. nebo K lize

Výbojný vojevůdce

do 18. dne rozšiř svou říši během jednoho dne o 10 zemí, platí jen v 1. 2. 3. nebo K lize

Všestranná říše

po 5. dni buď zapsán v Hlášení současně ve všech třech nej-událostech

Nedobytný magistr

do 8. dne měj alespoň 20 obranných magických věží, platí jen v 1. 2. 3. nebo K lize

Pán arény

alespoň 3x vyhraj libovolnou A nebo DM ligu

Nečekaný výpad

první bojový přepočet (3. den) pošli útok o síle 800+ v 1. 2. 3. nebo K lize

Dobrý hospodář

do 18. dne se udrž osm dní za sebou na 1. místě ve statistice Celkově v 1. 2. 3. nebo K lize

Prorážeč štítů

první bojový přepočet (3. den) sešli kouzlo se silou 25+, platí jen v 1. 2. 3. nebo K lize

Zkušená výhra

vyhraj libovolnou 1. 2. 3. nebo K ligu za méně než 15 dní

Pán rozjezdů

3. den měj 15 a více zemí v 1. 2. 3. nebo K lize

Poutník sférami

do 18. dne měj kontrolu alespoň nad šesti portály v 1. 2. 3. nebo K lize

Velmistr

do 12. dne sešli kouzlo se silou 1000+, platí jen v 1. 2. 3. nebo K lize

Dark Elfův kat

alespoň 5x buď členem vítězné aliance v 1. 2. 3. nebo K lize

Premiant

do 18. dne se udrž 8 dní za sebou na 1. místě v počtu zemí v 1. 2. 3. nebo K lize

Korunka ke korunce

do 10. dne získej alespoň 10 zemí s bonusem na příjem zlatých v 1,2,3 nebo K lize

Kultovní mág

do 12. dne měj 7 Velkých magických věží

Čistá rasa

buď členem vítězné osmičlenné aliance hrající za stejnou rasu v 1. 2. 3. nebo K lize

Verbíř pěšáků

do 12. dne pošli útok o síle 1000+ jen jednotkami 1. stupně v 1. 2. 3. nebo K lize

Pán Zlaté pokladnice

do 18. dne měj příjem více než 100 000 zlatých za kolo v 1,2,3 nebo K lize

Neprostupná mysl

do 10. dne měj magickou obranu země 600+ pouze pomocí magických jednotek v 1. 2. 3. nebo K lize

Vítězná vlna

2x po sobě (v řadě) buď členem vítězné aliance v 1. nebo K1 lize

Souboj s Goliášem

do 12. dne získej hodnost alespoň 10000 v 1. 2. 3. nebo K lize

Vládce říše

do 18. dne věku získej 75+ zemí, platí jen v 1. 2. 3. nebo K lize

Magické zřídlo

do 18. dne měj příjem many více než 30000 many za kolo

Bratři ve zbrani

10x buď členem vítězné aliance v 1. 2. 3. nebo K lize

Megaloman

do 12. dne ovládni všechny země v jedné z devíti částí mapy

Zakladatel metropole

do 12. dne věku měj v zemi 500 domů v 1. 2. 3. nebo K lize

Megaprásk

do 15. dne sešli kouzlo se silou 5000+ v 1. 2. 3. nebo K lize

Legendární výhra

vyhraj libovolnou 1. 2. 3. nebo K ligu do 11. dne (včetně)

Vítězný průlom

do 15. dne pošli útok o síle 7000+ v 1. 2. 3. nebo K lize

Legendární klíčník

do 15. dne získej všechny zlaté a šest klasických portálů v K lize

Totální vyhlazení

sešli v jeden den 5 Soudných dnů, platí do 18. dne v 1. 2. 3. nebo K lize

Vůdce národů

vyhraj věk za všechny rasy v 1. 2. 3. nebo K lize

Odměna: Vlastní vlajka je navždy za poloviční cenu!

Rytíři Kulatého stolu

V jedné z tvých zemí se musí sejít 16 hrdinů se součtem zkušeností milion.

Odměna: Malíř (fotka ve fórech) je navždy za poloviční cenu!

Říše Věčného slunce

do 12. dne měj alespoň jednu zemi v každém sektoru mapy

Odměna: Hromadné kupování staveb je navždy za poloviční cenu!

Pán prostoru

do 15. dne sešli kouzlo se silou 1300+ bez jediné magické věže

Odměna: Vylepšené sesílání kouzel je navždy za poloviční cenu!

Trofejní drak

Poraž Dark Elfa v Aréně AT

Odměna: hrdina Trofejní drak!
(nejrychleji a nejdál jde vycvičit)