Přehled všech staveb

Zde je uveden seznam staveb. Každou z nich můžeš jedenkrát postavit v každé své zemí.

  Název Popis
Tržiště 400 0 Umožní dvakrát obchodovat na tržišti během dne.
Dílna 600 0 Zlepší produktivitu a tím i zisk peněz v této zemi o 5 procent.
Polní modlitebna 700 100 Zvýší útočnou sílu každého útoku z této země o hodnotu 30. Utok musí být silný alespoň 100.
Posvátná studna 700 0 Přidá 5 many každé kolo.
Sýpka - obilná 1000 0 Obyvatelstvo nehladoví. Zvýší přírůstek obyvatel v této zemi o 2 každé kolo.
Rudný důl 1400 0 Přidá 50 zlatých každé kolo.
Obětiště 1500 100 Každé postavené obětiště ti umožní 1x obětovat bohům zlato, manu nebo životy obyvatel. Pokud budeš mít štěstí a bohové tě vyslyší, darují ti mnohem více zlata a many. Tuto stavbu nelze stavět v registrační den, ale až od 1. herního dne ligy.
Kamenné cesty 1600 0 Útok je silnější o 5 procent. Lze kombinovat s pevnostmi.
Cvičiště 1600 0 Zvýší obranu země o 5 procent. Lze kombinovat s pevnostmi.
Obranné vozy 1800 0 Přidá k obraně země hodnotu 100.
Katapult 2000 0 Zvýší útočnou sílu každého útoku z této země o hodnotu 60. Utok musí být silný alespoň 200.
Dřevěné hradby 2000 0 Nejmenší pevnost. Obrana se zvýší o 10 procent. Zboří původní pevnost.
Zlatý důl 2500 0 Přidá každé kolo 100 zlatých.
Cech války 3000 0 Umožnuje cvičit jednotky druhého stupně.
Cech magie 3500 0 Umožnuje cvičit magické jednotky třetího stupně.
Aréna 3600 0 Zvýší útočnou sílu o 10 procent. Lze kombinovat s pevnostmi.
Obranná magická věž 200 200 Zvýší magickou obranu země o hodnotu 50. Nepotřebuje ke své činnosti magické jednotky. Zboří původní magickou věž.
Hospoda pro hrdinu 5000 0 Opilí vojáci se nechají zverbovat za méně zlatých. Snižuje o 1/3 cenu zlatých za vojáky. Máš-li v pekle hrdinu, skrze hospodu si ho můžeš přivést do této země. Povoleno je přivolat pouze jednoho hrdinu za věk!
Chrám 6000 600 Zvýší magickou obranu země o 300%. Neprodukuje manu. Zboří původní magickou věž.
Malá pevnost 5000 0 Obrana se zvýší o 20 procent a útok 10 procent. Zboří původní pevnost.
Obřadní svatyně 300 300 Nejmenší magická věž. Přidá 10 many každé kolo. Zvýší magickou obranu země o 10 procent. Zboří původní magickou věž.
Malá magická věž 700 700 Přidá 20 many každé kolo. Zvýší magickou obranu země o 20 procent a celkovou sílu kouzel o 5 procent. Zboří původní magickou věž.
Střední mag věž 2000 2000 Přidá 40 many každé kolo. Zvýší magickou obranu země o 50 procent a celkovou sílu kouzel o 10 procent. Zboří původní magickou věž.
Velká mag věž 10000 10000 Přidá 80 many každé kolo. Zvýší mag. obranu země o 100% a sílu kouzel o 20%.
Vládci, který vlastní alespoň 7 těchto věží, se otevře v těchto zemích magická brána a on se může utkat s vojsky Dark Elfa, dobýt jeho vládnoucí zemi a tím vyhrát tento věk.
Střední pevnost 10000 0 Obrana se zvýší o 50 procent a útok o 25 procent. Zboří původní pevnost.
Velká pevnost 30000 0 Obrana se zvýší o 100 procent a útok o 50 procent. Zboří původní pevnost.
Stroj času 8000 8000 Zvýší počet herních kol k odehrání o jedno. Kolo přibude až po přepočtu. Postavením více budov se dále počet kol za den nezvyšuje.
Brána času 16000 16000 Zvýší počet herních kol k odehrání o dva. Kola přibudou až po přepočtu. Postavením více budov se dále počet kol za den nezvyšuje.
Mithrilový důl 3000 0 Tuto stavbu mohou postavit jen Trpaslíci. Přidá každé kolo 200 zlatých.
Chudobinec 500 0 Tuto stavbu mohou stavět a používat pouze Lidé. Třetina propuštěného vojska se díky chudobinci vrátí jako obyvatelé.
Verbířský stan 1800 0 Tuto stavbu mohou stavět pouze Barbaři. Za každé odehrané kolo je naverbována zdarma jedna jednotka druhého stupně. Stavba postupně zverbuje veškeré obyvatelstvo země. Tuto stavbu umějí používat (ne stavět) Lidé.
Podzemní tunely 5000 0 Tuto stavbu mohou stavět pouze Skřeti. Zruší postih 30% síly útoku při útoku na nesousední zem skrze smlouvu volný průchod. Tuto stavbu umějí použít i Trpaslíci.
Sklad masa 600 0 Tuto stavbu mohou stavět pouze Skuruti. Pokud je sklad postaven v zemi, ze které vojsko zaútočilo, je za každého zabitého vojáka (i obyvatele), který padne v bitvě, vyplaceno 10 zlatých. Tuto stavbu umějí používat (ne stavět) Skřeti.
Hřbitov 300 30 Tuto stavbu mohou stavět pouze Nekromanti. Zvýší úspěšnost obětiště při obětování obyvatelstva. Tuto stavbu umějí použít (ne postavit) také Temní Elfové, jiné rasy ne.
Pentagram 400 5 Tuto stavbu mohou stavět pouze Mágové. Zvýší sílu každého kouzla vždy o +1 a produkuje každé kolo 3 many. Tuto stavbu umějí používat (ne stavět) všechny rasy.
Posvátný Strom 600 600 Tuto stavbu mohou stavět pouze Elfové. Přidá 30 many každé kolo a zvýší všem Elfům a Entům v alianci maximální počet kouzel k seslání o +1. Ostatní rasy mohou stavbu používat, ale mají užitek jen z produkce many.
DarkElfí univerzita 500 0 Tuto stavbu mohou stavět a používat pouze Temní Elfové. Každé kolo se 30% jednotek druhého stupně přemění (vyškolí) na magické jednotky třetího stupně. Jiným rasám to nefunguje!
Špehnora 10000 0 Tuto vyzvědačskou stavbu mohou stavět a používat pouze Hobiti. Umožní zjistit počet obyvatel (z doby posledního přepočtu) každé země. Poplatek každé kolo je 500 zlatých.
Magický háj 300 5 Tuto stavbu mohou stavět pouze Enti. Zvýší magickou obranu země před negativními kouzly o +10, na pozitivní (žlutá) kouzla nemá vliv. Kouzla Blesk, Bouře, Krupobití, Zemětřesení a Uragán mají na Enty poloviční účinek.